Vad är ett
Sembokort?

Customer Service

Få svar på dina
frågor gällande ditt Sembokort

  • Hur länge gäller mitt Sembokort?

  • Ditt Sembokort är giltigt ett år från inköpsdatum, du kan se inköpsdatum på ditt kvitto.

  • Kundservice

Sembokort
  • Kan jag använda mitt Sembokort som delbetalning?

  • Ja, du kan använda värdet av ditt Sembokort som delbetalning till något av våra 100.000 boenden. Läs hur här

  • Kundservice

  • Hur hittar jag mina resehandlingar?

  • När du har bokat din vistelse kommer vi att skicka en länk till din resehandlingar, du kan också hitta dem på "Din bokningssida".

  • Kundservice

  • Jag skulle vilja få mitt Sembokort återbetalt. Hur gör jag?

  • Sembo är en teknisk arrangör av semestern på själva korten, och om du vill ha ditt resebevis återbetalt, vänligen kontakta butiken där det köptes.
    OBS!
    Resebeviset kan endast returneras i obruten förpackning, och det är butikens returregler som gäller. Resebeviset kan inte omvandlas till kontanter eller kombineras med andra erbjudanden. Stulna, försvunna eller förstörda resebevis kommer inte att ersättas.

  • Kundservice

  • Måste vistelsen ha ankomst innan mitt kort löper ut?

  • Nej, din vistelse behöver bara bokas innan ditt Sembokort löper ut, din vistelse kan ha ankomst efter att kortet löpt ut.

  • Kundservice

  • Kan jag ringa och få hjälp att boka min vistelse med Sembokortet?

  • Ja, kan du kontakta Sembos kundtjänst på 042 - 37 85 00. Vi är redo sju dagar i veckan för att hjälpa dig.

  • Kundservice

Hittade du inte svar på dina frågor
– då kan du kontakta oss här

  • Chat
  • Chatta direkt
    med oss här

  • Meddelande
  • Skriv ett meddelande
    till oss på Facebook

  • Ring
  • Ring till oss på
    042 - 37 85 00